onsdag 7 maj 2008


hej :) Idag har jag bara varit i skolan, sen har jag inte gjort mycket mer. Eller när jag kom hem från skolan slängde jag i mig en vaniljmunk som vi bakade på hemkunskapen igår, haha. Sen åt jag glass och kollade på tv. Somnade, så himla trött jag va, lite virrig också. Sen åt jag mat, sen åt jag en isglass, sen gick jag ut och satte mig med datorn ute istället för att sitta instängd på rummet. mycket härligare :) Men sen när solen gick bakom trädena blev det kallt att bara sitta där så då gick jag in med datorn och hämtade kameran och gick ut och fotade saker & sånt =) jag vill ha en system kamera! sponsra mig med pengar någon! :D Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart gå ner och göra kvällsmat och sen göra franska läxan ifall jag orkar.. så jobbigt :/ och på fredag har jag matte diagnos :O asså det är så jävla jobbigt & svårt! orkar inte :/ men måste, men kan inte.. aja, vi hörs senare. :) om jag hinner, pusspuss

3 kommentarer:

Anonym sa...

fett fin bild :) men kan tyvärr inte sponsra dig :(

Anonym sa...

najs bild :D hihi, men vad anvende du för kamera för denna bilden då? =)

caroline sa...

tack :) mihih, det var en digital kamera, canon nånting ;D vetinte riktigt (a)