torsdag 24 april 2008


hallo :) Engelska provet gick bra, men de va ju jätte litet prov? jag ville att de skulle vara mer så jag kunde visa vad jag kunde men nejnej ;p haha.. Slutade halv 3 idag. Men vi hade franska sista timmen och Marianne går alltid lura så vi gick kvart över 2 :p Så är jag hur shopping sugen som helst men no money, okej ca 1000 men ska ju snart till polen så jag sparar :/
Idag blir det plugg .. Har idrotts läxa tills imorgon och imorn ska jag bli interjuvad av en fransk ;O haha, lycka till elr x) därför ska jag till bea sen å träffa henne, deb & lollo så ska vi träna :p Och så ska jag med emelie in till stan och kolla på gymnasie program idag igen.. jag är intresserad av teater och det. Men asså teater och det programet? vad ska man bli efter man gått ur? Och liksom, känner att jag måste prova på innan jag bestämmer mig. Vill ju bli skådespelare och spela in i filmer, amerikanska inte svenska. Men nånstans måste man ju börja. Och jag vettiifan vart jag ska börja. Statist kanske? hjälp mig någon! jag är så förvirrad, model vill jag åxå bli x) är under 1.70 så kan ju drömma iaf ;p åhåhååh. vad ska jag ta mig till?
någon får hjälpa mig nu tycker jag ;d haha. Men en sak som är bra idag är att det är riktigt vår väder! :D älskar't! <3 sommaren =")">

Inga kommentarer: