lördag 19 april 2008

hej :) idag har jag vart i skolan, slutade 20 i 1 för matten va inställd så vi slutade efter SOn :)
Så då gick jag och emma tillsammans, gick in en sväng på konsum på vägen (a)
när jag kom hem satte jag mig här snabbt, sen gick jag ner och värmde spagetti till mig och eme :) hon gick hit ända ifrån skolan på ca 20 min, rätt snabbt det ändå. Sen åkte vi till stan, kollade inte så jätte mycket i affärerna men köpte puder iaf (: och glass och vaniljmunk och godis (a) haha. träffade carroh & becci inne på mitt i city åxå, och mickan utanför H&M :)
efter stan så hoppade vi av vid norsplan och gick till konsum och va där x) haha, sen gick vi bort till norsplan och flummade loss där x) haha. sen gick vi till sjösala, vi gick in i tjej rummet och skrev ett brev till varann som vi ska gräva ner :) Så ska vi gräva upp det när vi blir äldre. kul kul ;d sen när sjösala stängde va vi utanför och prata md jannis och olivia. sen åkte jag hem och sen dess har jag suttit här ;)

Inga kommentarer: