torsdag 17 april 2008

torsdag

Hej :) Nu sitter jag här och pluggar på SO :/ franska revolutionen, längesen vi hade det i SOn men ska göra en gammal ogjord läxa.. Min dag har sett ut såhär, gick upp halv 7, gjorde mig iordning och for till skolan, först engelska, sen No (hade ju prov idag, svarade på varenda fråga, så hoppas det gick lika bra som det känns som att det gjorde), sen hade jag bild, tycker det är roligt med bild :D håller på att måla av johnny depp (<3) som Jack Sparrow då ;d sen hade jag svenska, sen va det lunch (pannkakor, mums (; ) sen jag matte, men då gick brandlarmet igång så alla va tvugna att gå ut, tror det var nån som hade eldat på papper och ett banan skal (xD) Tur att det va jätte fint väder för jag tog inte på mig skor, haha, sen gick vi in igen och hann jobba lite grann, sen hade vi språk val (franska) sen när jag kom hem satte jag mig framför tvn, somnade flera gånger, sen åt jag mat och sen satte jag mig och läste igenom SO pappret, sen satte jag mig här.. Så idag blir det bara plugg :( Ska träna på SOn sen har jag 2 franska läxor till imorn .. asså skolan är så jälva jobbig -_-' det kommer någon fransk till franskan imorn och ska prata franska med oss ;d rätt logiskt va? ;D så måste kunna nånting i boken och jag fattar ingenting ^^ tyskan är ju så mycket lättare att lära sig snabbt.. men men, nu måste jag träna. Ha det tjusigt ;) Puss

Inga kommentarer: