onsdag 23 april 2008

onsdag :p

hej, idag började dagen dåligt, slutar säkert detsamma.. först ringde jossan å sa att hon inte skulle till skolan vilket betyder att jag får ta mig dit på ngt annat jobbigt sätt. sen när ja skulle sminka mig gjorde jag i sönder fondation flaskan så jag fick på klärna..
sen fick jag hela vägen till skolan. Fick skavsår på hälen och så blev de hål i strumpan ;d
sen när jag kom dit va de ca. 5 min kvar tills vi slutade första lektionen, sen hade vi livskunskap. åkte till gymnasium skola och kolla på olika program. när vi väntade på bussen gick vi till coop, jag köpte arraksbollar :$ pinsamt fan.. x) sen efter vi hade vart där så hade vi vanliga lektioner igen. Hade bara D-lagstid kvar, tror jag blev döv för alla skrek hela tiden -_- hatar klassen.. efter skolan åkte jag hem och satte mig här. sen åkte jag in till stan till något ställe. Nu kom jag nyss hem och har engelska prov imorgon! så jag ska plugga idag igen :( fy fan, skolan är så jobbig!
Men jag vill ha MVG i engelska så jag ska träna allt jag kan typ ;d hihi.. Men är på piss humör! ;(
fast reden låten gör mig lite gladare men ändå inte :p
är det någon som går på estet linjen som vet hur det är att gå där? :p har lite frågor och så där ..
Men nu måste jag plugga :/ hörs, puss :*

Inga kommentarer: