måndag 28 april 2008

hej :D Nu sitter jag här och äter jordgubbs yougürt (stavning) med nyttiga flingor i och lyssnar på musik och sitter inne på msn och chattar =) bara för jag är över social idag så är alla andra torra :p haha.. Jag va på polen mötet förut i skolan, det började 18.00 till 20.30. Hållde på jätte länge ju ;o Larmet gick också x) haha.. Dom har dessutom ändrat från den 11/5 till den 10/5 :o
så det är bara 12 dagar kvar! help.. snacka om vad nervös jag kommer vara :O haha! jag som är så jävla höjdrädd.. Skulle ju lägga upp bilder också, vet inte ifall jag hinner det nu. Måste göra mig iordning, vilket tar ca 100år för mig, så det får bli imorgon istället =)

måste in till stan och köpa nya linnen, jeans, mascara, någon produkt till håret, det rasar av alltihop snart.. tröja, tunika, skor, gympa skor, t-shirt, t-shirt till gympan, halsband, osv.. samtidigt som jag måste spara till polen.. varför är inte jag rik för? ;D

nej nu måste jag sätta fart. hörs, puss :*

Inga kommentarer: